domingo

L'AMOR AQUESTA EN TOTES PARTS

Em vaig aixecar amb una ristra d'amor en el pit. M'acordava de tí i vaig decidir sortir al parc per a tancar la meva ment. Hi havia uns nens jugant i de seguida em vaig asseure amb ells a jugar i a escoltar-los, no obstant això vaig aconseguir comprendre'ls i donar-los el meu afecte sense pensar-ho, en dos minuts era una més (un nen més). M'encanten els nens, ho fan tot tan fàcil... De seguida un d'ells em va preguntar. Per què estàs tan trist? Li vaig mirar intentant dissimular i desistint a ocultar-ho perquè els nens ho poden veure tot i em vaig apressar a dir-li: perquè vull a algú que s'ha anat lluny i li trobo a faltar perquè li vull. De seguida el nen s'ha apropat a mi i m'ha donat una abraçada. El més meravellosa abraçada que m'han donat en molt temps. Per un instant el retornar-li l'abraçada a aquell nen fué el mateix amor que jo volia donar-te, però no estaves i ho va rebre aquest nen. Li vaig mirar i gairebé podries ser tu, amb aquests mofletes vermells i aquest pèl fort i tes... em vaig posar a plorar! Perquè el nen semblava entendre-ho tot i jo entenia el que estava donant i per una vegada aquest amor que tenia per a tí em reconfortó donar-s'ho a algú que no esperava ni poder donar-s'ho. Em vaig emocionar, ultimamente ploro per tot, estic molt sensible! i el nen em va demanar que no plorés i em va consolar. Un nen de 9 anys, consolandome a mi. Vergonyós potser! Quin regal m'havien enviat en forma d'angel!. Record les seves paraules: tranquil, si més no t'ho esperis torna i et diu que et vol tant com el teu li vols a ella i si nó, és que és un nen molt ximple perquè es vé que ets bo. Els altres nens em van mostrar un somriure i em vaig sentir una nen més, no era un adult, estava parlant amb uns nens al seu mateix nivell. Ens vam posar a jugar mentre em vaig assecar les llàgrimes, i gaudim i ens reimos, allò va quedar atras, a la mitja hora van venir els pares a dur-los a casa. Tots i cadascun dels 7 nens, es van apropar i em van fer un petó, un després d'un altre abans d'anar-se. Em vaig commoure. Em van preguntar quan anava a tornar a jugar... Els vaig dir que el cap de setmana i es van marxar amb un somriure i corrent. Vaig tornar a casa i em vaig posar a escriure aquest escrit. Creo que era important escriure-ho perquè per a mi ésto ha estat un regal.


¡Conecta los altavoces!, si padece del Corazón por favor no lo veas

FOR THE BIRDS con Betty Boop

DIOS HIZO EL MUNDO EN7 DIAS

GILA

AGUSTIN GIMENEZ

ENRIQUE SAN FRANCISCO

Pablo Motos - El Agua

Anabel Alonso - Los Piropos

Bermudez - Vuelta de las Vacaciones