miércoles

M'ENCANTA QUAN ET PARLO

-Saps? m'encanta quan et parlo sense preocupar-me de gens, com ho feia abans, quan puc somriure't sense imaginar si estàs pensant res més enllà, quan em sento lliure al teu costat, quan puc estar nerviós o vulnerable sense que import massa, quan em deixes compartir les meves coses amb tu i quan em parles? Sobretot quan ets tu la qual em parla.

Quan t'he vist aquest matí he tingut la sensació d'estar contemplant la mateixa glòria. Mai m'havia sentit així al veure a algú, saps? Moltes vegades he desitjat trobar-me amb una persona, i milers de vegades m'he alegrat infinitament de tornar a veure't a tu, però com avui, afecte meu? com avui mai. Déu, unes hores després encara em durava el somriure de l'increïble que em resultava tornar a mirar-te, tornar a escoltar-te, tornar a estar al teu costat?

Gràcies per apropar-te tu i donar-me dos petons, jo no pensava fer-ho? a pesar que moria per abraçar-te, per besar-te, per desitjar-te feliç any, per contar-te mil coses. Em semblava meravellós tenir-te davant i? Quan et beso sempre detinc la meva ment, intent no pensar en gens, no sentir gens, però després sempre recordo el tacte de la teva galta contra la meva. Avui, en aquest moment, quan vaig tenir la meva mà sobre el teu braç, vaig sentir durant una mil·lèsima de segon una necessitat física i acuciante de donar-te una abraçada, només un, només una vegada, i no era perquè et desitgi, era perquè et vull i necessitava demostrar-t'ho. Però com sempre, em vaig contenir a temps.

Bé, diràs que t'has menjat tu solament mig roscón de Reis però vida, jo t'he vist més prima. Haig de confessar-te que m'agrades molt així però vés amb compte camina, donar-se atracones i després cremar-ho tot en dos dies no ha de ser molt bo. Encara que et vaig a contar un cosa? em moro per veure't menjar pastissos a les 3 del matí. M'encanta aquesta debilitat teva.

Avui fa tant fred? estaves heladita, ai! Com se t'ocorre dir que no t'asseguis els llavis del fred? No t'adones que a mi se m'ocorren mil maneres de fer-los entrar en calor? Per cert, quan vaig amb tu sento menys el fred? gairebé sento més el teu. Avui caminàvem pel carrer i saps? tenia ganes de somriure-li a tot el món, de cridar-los el feliç que em sentia de tornar a sentir-te prop, l'afortunat que em sentia de poder compartir amb tu un desdejuni més.

Avui podria haver-te parlat, ja ho sé, hi ha hagut oportunitat però? no sabia per on començar, no vull semblar agressiu preguntant-te coses o contant jo les meves. A més, necessito un període d'adaptació fins a estar a gust i sentir que tu també ho estàs; això o que tu em parlis? i no ho vas fer. Hagués bastat una sola invitació teva, una simple pregunta mostrant interès a iniciar una conversa i jo t'hagués respost com saps que sempre ho faig, però amb paciència.

Déu, tinc tant que contar-te! He tornat amb més ganes de tu de les quals tenia quan em vaig marxar al desembre. Em sento ple d'aquest estrany amor inclasificable. Em moro per estar amb tu? em moro per no estar amb tu. No sigues què fer sense tu? amb tu però sense tu. M'apeteix asseure'm amb tu i xerrar tranquil·lament, relaxats, amb confiança, encara que hagi de callar tota l'estona el molt que et vull.

Quan et vas ser se'm va venir el món damunt, vaig sentir aquest dolor inconfundible en el fons de l'ànima, el de l'angoixa, el de la impotència, el de la desolació? Les ganes de plorar i de cridar i de trencar el món. Et vaig veure marxar, una altra vegada, després de tants dies sense tu i? ni tan sols havia pogut creuar mig somriure amb tu. Tot just m'has parlat i et sento llunyà i veig prop el final de tot. Em vaig afecte meu, em marxo, et deixo allí, em queden pocs mesos al teu costat? No vull que tot això acabi, avui més que mai ho sé. No vull que això acabi mai. Vull seguir tenint el plaer de contemplar-te, el privilegi de parlar amb tu, l'orgull d'acompanyar-te, tots els dies de la meva vida, encara que sigui únicament unes hores, uns minuts? No vull haver d'acostumar-me a la teva absència. Tant de bo no em faltessis mai per que avui em resulta molt difícil concebre una vida sencera sense tenir-te.

¡Conecta los altavoces!, si padece del Corazón por favor no lo veas

FOR THE BIRDS con Betty Boop

DIOS HIZO EL MUNDO EN7 DIAS

GILA

AGUSTIN GIMENEZ

ENRIQUE SAN FRANCISCO

Pablo Motos - El Agua

Anabel Alonso - Los Piropos

Bermudez - Vuelta de las Vacaciones