lunes

Em vas ensenyar

Em vas ensenyar a no fumar sense desdejuni
em vas ensenyar a dividir
que la suma d'un i un
sempre és un
si s'aprèn a compartir

Em vas ensenyar que la gelosia són entremaliats
que és meitat falta de sesos
i meitat inseguretat
em vas ensenyar a ser parella
en llibertat

Em vas ensenyar que l'amor
no és una reixa
i que és mentida la veritat
Em vas ensenyar que no és bé el qual t'ajuda
si no el qual no et molesta

Em vas ensenyar que abraçat
a la teva cintura
tot sembla una festa

Em vas ensenyar moltes coses del llit
que és millor quan s'estima
i que és també per a dormir
em vas ensenyar entre altres coses a viure

Em vas ensenyar que un dubte
pesa més que una raó
però vas fallar la meva guru
se t'oblido ensenyar-me
que faig si no aquestes la teva

Em vas ensenyar de tot excepte a oblidar-te
des de filosofia fins a com tocar-te
a saber que l'afrodisíaco més cumplidor
no són els mariscs sinó l'amor
Però no em vas ensenyar a oblidar-te

Em vas ensenyar de tot excepte a oblidar-te
a convertir una carícia en una obra d'art
a saber que els advocats saben poc d'amor
i que l'amor es cohíbe en els jutjats
Però no em vas ensenyar a oblidar-te
però no em vas ensenyar a oblidar-te.

Tu em vas ensenyar a volar
amb ales de pajarillo,
quan no era més que un nen,
sense por a la llibertat.

¡Conecta los altavoces!, si padece del Corazón por favor no lo veas

FOR THE BIRDS con Betty Boop

DIOS HIZO EL MUNDO EN7 DIAS

GILA

AGUSTIN GIMENEZ

ENRIQUE SAN FRANCISCO

Pablo Motos - El Agua

Anabel Alonso - Los Piropos

Bermudez - Vuelta de las Vacaciones