miércoles

Avui he cantat amb tu

Avui he cantat amb tu, avui he rigut amb tu? No puc ni explicar amb paraules com em sento és com si se'm quedés petit el diccionari, com si no existissin girs lingüístics o literaris que fossin capaços de descriure el que duc dintre de mi.

Hem parlat de la meva tesi, de sèries de televisió, de bicicletes (vull animar-te al fet que et donis el capritx de fer-te amb una? tornaries a anar amb ella alguna vegada a treballar? ?perquè a mi m'encantaria veure't), del meu cochecito nou, de ?cinc fanals?? Amb que una cançó molt bonica i ?mu sentia?, eh AFECTE meu? Mentre ho deies m'ha donat la impressió de que realment t'agradava? Ai, i te la saps, com jo, quina gràcia em fa, a més, m'encanta escoltar-te cantar.

Després, allí dintre, curt tot el que pugui unir-nos, ni xerrades, ni tot just comentaris. Ens saludem i si baix a on tu estàs, gairebé ni et miro o fins i tot faig com si fossis qualsevol altra persona. No t'ho creuràs però des que en aquests dies puc xerrar amb tu fora, em resulta molt més fàcil mantenir-me lluny la resta del temps. És curiós, però m'alegra que sigui així, per tu i per mi també. Poder voler-te més sense necessitar pegar-me a tu com una llepassa és francament un alleugeriment i que consti que no per això tinc menys ganes de compartir les meves coses amb tu i d'estar al teu costat, però em produeix certa satisfacció poder separar les coses sense que m'atabali o m'entristezca.

Estar bé amb tu, a gust i sentir que tu també ho estàs, m'omple d'energia per a la resta de la jornada. És cert que per les tardes m'acordo molt de tu, que m'agradaria veure't a la sortida de la teva classe o a la meva sortida del treball però saps? si no succeeix, sé que el dia no ha estat en balde, que ha valgut la pena, no ha estat ?un menys sinó un més perquè tu has estat en ell i si hem compartit encara que hagi estat un somriure sincer, ja és suficient per a donar-li sentit.

I és bonic anar-se a dormir recordant que avui he cantat amb tu? de nou.
És meravellós.

¡Conecta los altavoces!, si padece del Corazón por favor no lo veas

FOR THE BIRDS con Betty Boop

DIOS HIZO EL MUNDO EN7 DIAS

GILA

AGUSTIN GIMENEZ

ENRIQUE SAN FRANCISCO

Pablo Motos - El Agua

Anabel Alonso - Los Piropos

Bermudez - Vuelta de las Vacaciones