viernes

PERDONAME


Cuán penós resulta dir... perdona'm... Quan el camí es bifurca... Quan tot ha acabat. Necessitant, suplicant el teu perdó pels agravios, Somiant que em perdones, que no hi ha rancor, En el cim de la incongruencia t'ho demano, Jo que mai a perdonar he après, Jo que visc de rancors impregnat.

Perdona'm... Per voler, per intentar, per lluitar perquè m'estimessis en la magnitud de l'univers, sense límits, com et vaig estimar. Per necessitar amb urgència la teva presència, Per voler escoltar la teva veu a cada instant, Per voler seguir els teus passos amb insistència.

Perdona'm... Per importunar la teva tranquil·litat amb tantes frases i paraules plenes de cursilería. Per voler que apreciessis cada lletra, cada línia, cada frase que l'ànima sense control et dedicava. Per dur a costes la càrrega d'un home enamorat.

Perdona'm... Per desequilibrar la teva harmonia, Per robar-te la tranquil·litat, Per aquests sobresalts i angoixes d'una doble vida; Per mantenir-te en l'obscuridad, Per no assolir convèncer-me que eres la persona amb la qual havia de fer la meva vida.

Perdona'm... Perquè com un lladre m'he dut una part de tu que mai retornaré i romandrà eternament en mi impregnada.

Perdona'm... Perquè com un lladre m'he dut una part de tu que mai retornaré i romandrà eternament en mi impregnada

¡Conecta los altavoces!, si padece del Corazón por favor no lo veas

FOR THE BIRDS con Betty Boop

DIOS HIZO EL MUNDO EN7 DIAS

GILA

AGUSTIN GIMENEZ

ENRIQUE SAN FRANCISCO

Pablo Motos - El Agua

Anabel Alonso - Los Piropos

Bermudez - Vuelta de las Vacaciones