sábado

LUCIA


En un dels meus tants viatges per l'univers, vaig arribar a un món estrany, un món ple de colors que vivia per l'amor, llavors em vaig proposar a explorar aquest estrany món caminant cap a la res, tan sol amb l'esperança de trobar a algú que m'expliqués aquest estrany món.

Quan mes cansat em trobava, uns soldats o guerrers em van trobar creient que era un enemic, em van atrapar i em van dur amb la seva princesa.

Admeto que nerviós, ansiós i espantat esperava veure a la princesa, però vaig esperar hores i hores, aquestes hores es van convertir en dies i els dies en setmanes, estava segur que si trigava mes temps hi ha perdria totalment el seny.

Quan mes desesperat em trobava vaig trobar a una dona bella, que passava al costat de la meva cel·la, en la seva mirada vaig trobar la pau, i en la seva expressió vaig trobar l'amor.

Des d'aquest dia ella sempre passava per la meva cel·la, portant menjar, o simplement venia a estar amb mi.

De vegades parlàvem, de vegades solament ens miràvem, de vegades solament callàvem per la meva ràbia i coratge cap a la princesa que m'havia abandonat a la meva sort, no passava dia que no maleís la meva sort i a aquesta princesa.

Un dia no es com doncs després de no veure llum durant molt temps, un perd la noció del temps, la noia em va dir el seu nom, el seu nom era Lucia, em va dir que ella havia perdut als seus pares en la guerra.

Em va confessar els seus sentiments. Ella va plorar amb mi, va obrir el seu cor a mi.

Jo solament podia pensar en per que l'havia conegut, que era joiós a l'escoltar-la, al veure-la.

Aquest dia vaig comprendre que no havia de maleir la meva sort, perquè l'havia trobat a ella, aquest dia vaig aprendre que per més dura que sembli la situació o per molt gran que sembli la visió de ser un càstig no és així, simplement així apreciem més el bell que tenim.

Hi ha jo creo que vaig començar a estimar a Lucia.

¡Conecta los altavoces!, si padece del Corazón por favor no lo veas

FOR THE BIRDS con Betty Boop

DIOS HIZO EL MUNDO EN7 DIAS

GILA

AGUSTIN GIMENEZ

ENRIQUE SAN FRANCISCO

Pablo Motos - El Agua

Anabel Alonso - Los Piropos

Bermudez - Vuelta de las Vacaciones