miércoles

TROBAR-TE A FALTAR

De vegades fins a jo mateix em sorprenc de la facilitat amb la qual recupero la meva espontaneïtat amb tu. Em resulta sempre tan fàcil parlar-te? tan fàcil contar-te les meves coses, dir-te la veritat sobre el que sigui, sobre el que penso, sobre el que sento, és tan senzill xerrar amb tu? Em fas sentir molt bé, saps? a gust, còmode, tranquil, relaxat, m'inspires aquesta confiança que m'has inspirat sempre i que m'empeny a parlar-te sense embuts, de la meva manera més directa, i de repente em descobreixo a mi mateix en una d'aquestes converses en les quals es queda al descobert alguna cosa més que parteix de la meva ànima? però no m'importa perquè ets tu qui l'està veient. És meravellosa aquesta llibertat que aconsegueixo al teu costat, no necessito quedar bé, ni tenir ?cura?, ni em fa vergonya mostrar-me vulnerable i deixar-te entreveure les meves debilitats, les meves emocions, les coses que m'afecten, les quals em molesten, les quals m'encanten i fins a les quals m'entristecen?

No sé, afecte meu, sempre m'ha fascinat aquest efecte que produeixes en mi sense proposar-t'ho si més no, és com si m'embriagara la teva companyia. Em vaig a haver de cuidar per a no acabar sofrint una síndrome d'abstinència? ai, com si pogués evitar el de trobar-te a faltar

¡Conecta los altavoces!, si padece del Corazón por favor no lo veas

FOR THE BIRDS con Betty Boop

DIOS HIZO EL MUNDO EN7 DIAS

GILA

AGUSTIN GIMENEZ

ENRIQUE SAN FRANCISCO

Pablo Motos - El Agua

Anabel Alonso - Los Piropos

Bermudez - Vuelta de las Vacaciones