miércoles

EM DÓNES LA VIDA


Ja ho vaig dir una vegada, em dónes la vida. Quan em parles, quan m'escoltes, quan em somrius, quan la teva mirada és transparent, neta, brillant i dolça, quan et sento risueña i optimista, quan escolto el teu riure espontani? La teva alegria m'il·lumina per dintre, m'encén lamparitas de colors en tots els racons de l'ànima, posa melodies en la meva veu i plena el meu cor de petits somnis, i seria capaç d'aixecar el món amb una sola mà. Em contagies la felicitat, afecte meu, i això em fa estar genial amb tu; i no puc agafar-me de la teva cintura, ni fer-te un petó però en aquests moments no importa perquè compartim alguna cosa especial.

Ai? de vegades només volgués poder agafar-te de la mà mentre caminem.
De vegades només volgués poder mirar-te i quedar-me penjat de tu.
De vegades em n'hi ha prou amb estar en la mateixa habitació que tu, amb saber que pots aparèixer en la meva porta en qualsevol instant.

M'agradaria que em deixessis regalar-te tantes coses que he anat acumulant en mi durant aquests 3? anys? Tot el millor que posseeixo t'ho oferiria. Tinc un univers de música que posar als teus peus. I m'agradaria tant poder conèixer-te millor! Hi ha tant, tant que no sé de tu; segur que em sorprendries i que descobriria moltes coses.

Et vull afecte meu, et vull, maleïda sigui. Sigui com sigui, no puc evitar-ho, no vull evitar-ho, entens? El que sento per tu em fa volar per sobre de la resta del món i cada vegada que et veig, cada vegada que et tinc prop, cada vegada que t'acompanyo, tot just puc creure que tinc aquesta sort, que estic amb tu, que és real, que no m'ho imagino, que estàs aquí i ets tu. Cadascun d'aquests moments el viu com el que són, únics, perquè temo que arribarà el dia en què ja no tornin i em veuré privat de tu per a la resta de la meva vida i? No vull que succeeixi això mai, no vull trobar-me despertant-me cada matí sabent que no vas a estar, sabent que no vaig a veure't, sabent que no podré donar-te els bon dia. No vull que arribi el dia en què sàpiga que estàs en l'altra punta de la ciutat desdejunant i jo ja no pugui estar al teu costat, no vull haver d'acostumar-me a això, entens? A no veure't més?. A no veure't mai més. A no creuar-me amb tu pels passadissos, a no escoltar-te, a no somriure davant una mirada còmplice, a no gaudir de la teva alegria que envaeix també al meu cor?. No vull deixar d'escoltar el teu riure afecte meu, no vull això. No vull que la teva vida prossegueixi aliena a la meva, que la meva prossegueixi aliena a la teva? No vull separar-me de tu. Per això cadascun dels moments, cadascun dels minuts, cadascun dels teus detalls, cada vegada que simplement passes i et percebo de refilón, és important, perquè potser un dia no gaire llunyà, no em quedarà ni això?

M'oblidaràs? Digues-me vida? quan jo ja no estigui, m'oblidaràs?

¡Conecta los altavoces!, si padece del Corazón por favor no lo veas

FOR THE BIRDS con Betty Boop

DIOS HIZO EL MUNDO EN7 DIAS

GILA

AGUSTIN GIMENEZ

ENRIQUE SAN FRANCISCO

Pablo Motos - El Agua

Anabel Alonso - Los Piropos

Bermudez - Vuelta de las Vacaciones