domingo

EL VELL AMIC


Capità, per què aterrem aquí? - Per una raó important Juan, per una raó important. Vinc a parlar amb aquest arbre. Vinc a donar-li les gràcies. Les gràcies a un arbre!! En seriós? - Juan em veus per ventura cara de broma?- No no, en absolut, solament que no entenc si l'arbre li escoltarà i que podria Vd. dir-li a un arbre i menys encara, en què ha de donar-li les gràcies. Juan veti a la nau després torno. Val perdoni, segueixo jutjant i no hauria de. Exacte! Deixi'm quedar-me, mai he vist a ningú donar-li les gràcies a un arbre. Val però no siguis cansino!.

Hola vell amic. Com estàs? Vagi! sembles alguna cosa trist, les teves branques estan una mica enfonsades i sense força. La vida t'ha copejat forta veritat amic? però ets preciós al veure't aquí, on res més creix. Volia donar-te les gràcies, moltes respostes han estat sota les teves branques i encara no t'he agraït la calma que m'has donat en tants moments... Gràcies! Es que no canviaré l'estat de les teves branques, es que potser seguiràs igual de trist amic, però sigues que estaràs escoltant el que et dic i algun canvi produiré. Haig d'anar-me, et vaig a trobar a faltar. On vaig no hi ha arbres com tu. Saps que ets únic? Et vull vell amic. Adios.

No ho entenc. - El qual no entens Juan? - El que li has dit a aquest arbre. En seriós penses que recórrer tants quilòmetres ha merescut la pena si l'arbol no t'escolta? - Juan, sento dir-te que l'arbre sempre m'escoltarà si jo pinso que m'escolta. No és un escoltar com el teu el defineixes, és alguna cosa que no es crea amb unes simples paraules, és un llenguatge que potser vaig inventar per a parlar amb ell, no ho sé. Però sé que m'ha escoltat, perquè li parlava a l'Univers. Perquè fins i tot jo em vaig reconèixer en part en aquest arbre, un dels meus personatges almenys. Ja no, però una vegada vaig estar aquí en aquest arbol. Estic cansat Juan, la meva adjunta en el treball s'ha tornat a donar de baixa després de sortir del forat negre i per a variar em com el treball de dues persones, les preocupacions i altres, vaig a anar-me a casa i desitjar estar tranquil i va a ser així. M'han suggerit que si algú es dóna de baixa puc fotre'm i aguantar-me i això faré, aguantar-me però en casa. Em vaig a casa, necessito menjar alguna cosa que no sigui menjar d'astronauta, necessito menjar alguna cosa natural i ric i que m'ompli d'energia, gràcies per portar-me a veure per última vegada al meu vell amic l'arbol. - De res capità, si em necessita perquè li veig cansat faci-m'ho saber. Descura!. Si descanses aquests dies passa-ho bé. Jo demà aniré a treure la situació avanci i amb el teu permís em prenc uns dies per a respirar. - Ho entenc capità. Cuidi's!!! El teu també Juan.

¡Conecta los altavoces!, si padece del Corazón por favor no lo veas

FOR THE BIRDS con Betty Boop

DIOS HIZO EL MUNDO EN7 DIAS

GILA

AGUSTIN GIMENEZ

ENRIQUE SAN FRANCISCO

Pablo Motos - El Agua

Anabel Alonso - Los Piropos

Bermudez - Vuelta de las Vacaciones